sobota, 16 lipca 2016

light box



Od wczoraj cieszę się razem z Julą. Mamy świecące pudełko, o którym marzyła. 
Przyszła paczka od Oli z bloga Po prostu piękne rzeczy. Ola ogłosiła GIVEAWAY i biorąc w nim udział, wiedziałam, że jak mi się poszczęści, to moja latorośl będzie skakać    z radości pod sufit :)
Nie myliłam się!
Ola tworzy i sprzedaje cudne, świecące, metalowe litery. Są one tworzone ręcznie       w pracowni Eastlight.com zajrzyjcie tam koniecznie, bo ich prace robią wrażenie. Staranność, precyzja, jakość wykonania to atuty ich świecących perełek.
W pokoju Julki heksagonowa półeczka ustąpiła miejsce dla light boxa. 
Blisko materaca taki box będzie miał funkcję lampki. Light box to nie lampka do wieczornego czytania w łóżku, jest zbyt ciemny. Moja mała chłonie książki, często również przed snem, dlatego lampka nocna w tym miejscu jest konieczna.  
Za to w nocy, na pewno będzie jej milej wstawać, gdy zapali rozpraszające i nierażące  w oczy światło, które daje light box. Myślę, że sprawdzi się on w pokojach dzieci, nie tylko jako modny dodatek, ale przede wszystkim ze względu na funkcjonalność. 
Oczywiście możliwość zmiany napisów, budzi kreatywność u dzieciaków, a młodsze mają sposobność uczyć się liter. Julka tylko w ciągu godziny zmieniła napis trzy razy :).
Zestaw zawiera również litery i symbole.
Każda literka występuje podwójnie, a samogłosek jest dużo więcej, nie ma więc obaw, że nie utworzymy jakiegoś napisu. Różnorodne symbole dodatkowo ozdabiają każde hasło.

 












Miło patrzeć, gdy spełniają się dziecięce pragnienia :)Prawda?




Do następnego napisania.


Miłego weekendu!




35 komentarzy :

  1. Nie dziwię się radości Julki! Prezentuje się fantastycznie- zarówno w dzień jak i w nocy! Ola jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego cudeńka, prezentuje się świetnie, czy są też w wersji chłopięcej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ozdoba i super zabawa :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda :) Super wpasował się do pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, tą staranność można zauważyć, bo te light box'sy znacznie różnią się od innych, które widziałam. Stawiają na oryginalność. Piekne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale extra, dopiero teraz zobaczyłam o co chodzi. Świetna rzecz do pokoju dziecięcego. I fajnie, że ma wiele opcji przy zmianie napisów.
    Gratuluję wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz gratuluję tak fantastycznej wygranej :)) Twoja córka będzie mieć teraz niezłą zabawę, w układaniu literek :)
    Udanego weekendu i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej, świetna nagroda i córcia szczęśliwa :)
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Supeeerr!!!!Gratuluję super wygranej!Światełka trafiły we właściwe ręce ;-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! rewelacyjna wygrana:)
    pięknej niedzieli kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. coś mi się zdaje, że obie skakałyście pod sufit z wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna zabawa, ja gdybym tę lampkę wygrała całą noc bym zmieniała napisy hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej :) I tak, pięknie patrzy się na spełniające się marzenia, nasze i naszych bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcale się nie dziwię, że skakała pod sufit z radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolejny super pomysł, jesteś niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  16. To Ci się poszczęściło:) Lampka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Spełnianie marzeń to najfajniejsza sprawa! :) Zwłaszcza, gdy - oprócz swoich - możemy spełniać też marzenia naszych bliskich! :) Box wygląda super, Julka ma świetną zabawę, to widać! :) Uściski i gratulacje! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje wygranej! Bardzo fana lampka, sama nie potrafiłabym się zdecydować na jeden napis ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie, niesamowita sprawa z tym lightboxem! Gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Młoda ma frajdę!
    Marto czy orientujesz się gdzie Magdalena, dla której robiłaś kosze sprzedaje swoje prace?
    Pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj na insta pod hasłem magda.myworld
      Pozdrawiam 😃

      Usuń
    2. Proszę poszukać na insta: magdalena.my.world

      Usuń
  21. Świetna okrągła szafka nocna, gdzie można taką kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę poszukać w necie to Componibili Kartell :)

      Usuń
  22. Gratulacje, nagroda wyjątkowa i bardzo pasuje do pokoju Twojej córki. Po prostu ekstra :D!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranej :).

    Super sprawa takie świecące pudełko i bardzo kreatywne :).

    Coś ta Twoja "mała" już nie taka mała ;).

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny gadżet...nie pogardziłabym :PPP :)))
    pzdr serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! Bardzo ciekawa dekoracja pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wygranej! Świetna ta dekoracja, sama chętnie bym taką przygarnęła. I pewnie tak często, jak Twoja Julka, zmieniałabym zawartość ramki :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  27. Marta, trochę mnie u Ciebie nie było, a tu się tyle dzieje. Bardzo mi się podobają light boxy, a ten od Oli jest wprost cudny! I ile możliwości daje! Zaraz zajrzę do niej żeby zobaczyć jakie cudeńka tworzy. Tymczasem ściskam Cię i przy okazji w wolnej chwili zapraszam do mnie na słodkie Candy. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  28. Eno - ja też to chciałam upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam podobne kreatywne pomysły! Mam nadzieję, że będzie ich tutaj więcej.
    Po więcej inspiracji zapraszam do nas: https://stylowo-mieszkam.pl/

    OdpowiedzUsuń