wtorek, 5 lipca 2016

nieobecność



Kochani witam Was serdecznie po długiej nieobecności. 
To pierwsza taka przerwa w nadawaniu tutaj, niestety konieczna. 
Koniec czerwca był dla mnie bardzo absorbujący czasowo. Praca zawodowa, rodzina        i rozwój Pracowni Domek Przy Lesie zajmowały mi maksimum czasu. 
Do tej pory chodzę niewyspana i mam wyrzuty sumienia, że tak Was zaniedbałam.
Przepraszam, wrócę do regularnych postów...obiecuję :)
Przez ten czas działo się bardzo dużo. Uczestniczyłam w warsztatach z IKEA oraz Blogger Photo Meeting 2 - warsztatach fotograficznych organizowanych przez Izę        z colores.de.mi.alma  przy współpracy z Martą Foto St(w)ory i Beatą For Rent for Living.
To była świetna, twórcza impreza, której poświęcę kolejny post.
Dziś tylko migawkami z tego spotkania, by zachęcić Was do odwiedzin. 

  



Udanego dnia!

I już zapraszam Was 
na relację z BPM 2.


 

36 komentarzy :

  1. W takim razie się nie dziwię i nie mam żalu, nieobecność usprawiedliwia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, witaj i czekam na dalsze relacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądacie dziewczyny z tymi aparatami nad stołem :)
    No to czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zamiast po podróży rzucić się na smakołyki, to my rzuciłyśmy się do aparatów :)))

      Usuń
  4. Świetnie. Czekam na kolejny post.

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie! Fajne spotkanie z aparatami :)
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać kolejnego wpisu, zapowiada się fantastycznie.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Was nie zawiodę i uda mi się oddać atmosferę tamtych dni :)

      Usuń
  7. Kadry urocze, Twój zawrót głowy uzasadniony, poproszę więcej ;)
    Dominika
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zdążę na jutro go przygotować :)
      Uściski

      Usuń
  8. Mnie nie musisz zachęcać, ja na pewno Ciebie znajdę ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marta wszystko co służy rozwojowi nie wymaga usprawiedliwienia;-). Cóż tzw."konecepyjne osobniki"muszą mieć czas na rozwój własny i na zwykły odpoczynek też;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo słuszne stwierdzenie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Zapowiada się BARDZO ciekawie. Czekam na więcej:)
    i ściskam kochana wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma się rozumieć, że będzie :)
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  11. Bardzo dużo się u Ciebie dzieje :) Intensywny początek lata :) Czekam na relację z warsztatów :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Aniu, a pierwsza część relacji już jutro :)

      Usuń
  12. A ja właśnie u siebie na blogu pytałam jak było:) Super warsztaty! Czekamy na relację:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha widzę że się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybaczamy i na więcej kadrów czekamy ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Blogerki są jednak mocno zakręcone.Zamiast jeść te wszystkie pyszności wolą je uwieczniać aparatem;)Czekam na obszerniejszą relację i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw foto, bo pusty stół to nie to samo :)

      Usuń
  16. zapowiada się ciekawa relacja. czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam właśnie opublikowała cz.1 :)

      Usuń
  17. Taka nieobecność jest jak najbardziej wskazana. Zazdroszczę czasem i załuje, że nie mieszkam w Polsce. Omija mnie bardzo dużo wspaniałych spotkań :))
    Czekam na relację Martuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że napewno jest to minus, ale przecież więcej jest plusów. Marysiu pierwsza część relacji właśnie ruszyła :)

      Usuń