poniedziałek, 11 lipca 2016

relacja Bloggers Photo Meeting cz.2



W sobotę rankiem obudził mnie zapach kawy i brzęk talerzy wyjmowanych ze zmywarki.
Nie jestem śpiochem, więc wstałam. Przy pysznej, aromatycznej kawie i w oczekiwaniu na wolną łazienkę toczyłyśmy pogawędkę wymieniając swoje doświadczenia i poglądy na wiele blogowych i nie blogowych tematów. 
Potem pyszne śniadanie dzięki Deli Catering.

Od rana zapowiadała się piękna pogoda, słońce doskwierało. Gdy wychodziliśmy na część teoretyczną warsztatów z fotografii, które prowadziła Iza upał dawał o sobie znać i na stole nie mogło zabraknąć lemoniady.


Wszystkie szukałyśmy cienia :) 
Teoretyczna część była dla mnie bardzo przydatna, lepiej poznałam możliwości aparatu, a przede wszystkim poznałam tajniki jego ustawień przy zdjęciach manualnych.  Oczywiście to trening czyni mistrza, czyli jeszcze doskonalenie tej umiejętności przede mną :). Jednak największy mój sukces, to przejście na manualne robienie pstryków. 

Wyzwaniem dla nas było przygotowanie aranżacji w trzech odmiennych stylach. 
Iza podzieliła nas na 3 grupy:
Kasia, Marta i Magda - romantyczna
Ola, Ilona i Kasia - hampton
Marta, Ola, Gosia i ja - happy place

Jak sobie poradziłyśmy?

Świetnie! Oto efekty:

Z nutą romantyzmu...













Styl marine/hampton...










I nasze kolorowe miejsce...







Pewnie domyślacie się ile czasu potem trwała sesja zdjęciowa? :) ile zdjęć cyknęłyśmy w ciągu tych trzech dni :)

Sobotnia pogoda mnie wyczerpała i na wieczorne ognisko ocknęłam się ok. 22.00.
Poszłam zgrać zdjęcia na laptopa i odpłynęłam nie wiem kiedy. 
Przy trzaskających iskierkach ognia toczyły się rozmowy, którym towarzyszył błogi śmiech. 
To były dla mnie niezapomniane chwile.

Oczywiście, nic by się nie odbyło, gdyby nie wsparli nas sponsorzy. 
Dlatego chcę podziękować:
jysk.pl, primacol, regalia polska manufaktura, wiewiórka i spółka, anita się nudzi, ahoj home, cotton ball lights, kaflove, baziółka, decorolka, coqlila
dom artystyczny, red mug, dekoruj sam, drecottonpl.  


Miłego dnia Kochani!



32 komentarze :

  1. to musiała być ekscytująca przygoda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, na pewno super doświadczenie :) Te aranżacje są przeurocze, można się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy place wyszło cudownie! Właśnie szukam pomysłu na przyjecie urodzinowe mojej Urszulki i myślę, że byłaby zachwycona taką barwną oprawą :) To świetne, że mogłyście połączyć ciekawe spotkanie z warsztatami fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i bardzo klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednym słowem warsztaty udane :) Z przyjemnością pooglądałam zdjęcia. Pozdrawiam :)
    Mamy wspólnego znajomego i stąd moja niezapowiedziana wizyta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjecia piekne :-) Fajnie, ze tak owocnie spędzilyscie ten czas:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marta :) ta zmywarka o 7 rano do tej pory jest wspominana co po niektórych ( spiochów ) ;) całe szczescie spałam daleko od niej ;) Cieszę się ze byłaś i wyniosłas z tego spotkania nie tylko wspomnienia miłych rozmów ale takze widzę fotograficzną. Ps. mam twoje zdjecie na hamaku - siedzisku jak śpisz ;p publikować ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! To przecież była drzemka po intensywnej pracy :)

      Usuń
  8. Fajna przygoda no i stylizacje piękne- wasza to naprawdę happy place-przez te cudne energetyczne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym hamaku chętnie bym się położyła ;-) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dałyście czadu dziewczyny, cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowe i inspirujące spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle twórczych kobiet w jednym miejscu, że aż kipi od niezwykłego stylu. Jestem pod wrażeniem Waszych aranżacji i ich fotek. Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna przygoda i cudowne aranżacje. Każda aranżacja bardzo mi się podoba i trudno mi wybrać najlepszą :) Balia z kwiatami mnie urzekła :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, styl romantyczny wspaniały, morskie klimaty świetne, a w ostatnim chętnie przyprowadziłabym grupę dzieci na tego arbuza. Tak kolorowo i cudnie po prostu.Piękne warsztaty i super przygoda.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Same wspaniałości. Jak ja chciałam być tam z wami... i szkoda, że rozdania były tylko na instagramie, nie umiałam zaprosić osób do zabawy, ech. Uściski dla Ciebie Martuś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Iza to potrafi połączyć przyjemne z pożytecznym :) Naprawdę niesamowite klimaty miałyście i piękne zdjęcia z tego wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia i od razu po nich widać, że spotkanie było udane :)
    Wspaniały sposób na zwiększenie swojej wiedzy i praktyczne jej wykorzystanie
    Pozdrawiam
    Mako

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale spędzony czas :) Wasza stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja!! Jak bym miała wybrać którąś ze stylizacji, to pewnie.....miałabym straszny problem. Kilka drobiazgów, czasem tworzonych własnoręcznie, a można stworzyć TAKI klimat. Kolory najważniejsze! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie i twórczo spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aranżacje wyszły kapitanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super są te zdjęcia z góry! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Happy Place jest rzeczywiście szczęśliwym miejscem, mogłabym tam zamieszkać (albo w marynistycznym). Cudne te stylizacje i na pewno fantastycznie i kreatywnie spędzony przez Was czas.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne stylizacje! Bardzo mi się podobają:)Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  25. Marta, ale Wam zazdroszczę tego spotkania. Wszystko tak pięknie wygląda i widać, że zabawa przednia.
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne aranżacje :) Świetne takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zestawienia, ten róż i niebieski po prostu miodzio :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia i piękne aranżacje:)

    OdpowiedzUsuń