wtorek, 16 sierpnia 2016

pracownia i wyniki rozdania


Kochani!


Dziś jest ten dzień, w którym obiecałam podać wyniki rozdania z REGALIA.
Zanim to jednak nastąpi napiszę kilka słów o naszej pracowni... i nie tylko.
W sierpniu blog skończył dwa lata, czas płynie nieubłaganie - prawda?
Kiedy stawiałam tu nieśmiało pierwsze słowa, przez głowę przyszła mnie myśl - czy dam radę...pogodzę życiowe obowiązki z pasją? czy zdobędę czytelników? czy będą się im podobać moje pomysły diy (na które teraz kompletnie nie mam czasu).
Miło mnie zaskoczyliście :)
Wydarzyło się bardzo wiele, przede wszystkim spotkałam tu cudownych ludzi - czytelników, rękodzielników i miłośników wnętrz. Dziękuję Wam, za każde pozostawione słowo, miły gest, pozdrowienie,w tym obecnie pędzącym świecie, to dla mnie cenne.
Moje, a właściwie teraz nasze prace, które przedtem powstawały na domowe potrzeby, dzięki temu miejscu zobaczyły światło dzienne i idąc za tym bodźcem, mobilizowana do realizacji kolejnych projektów otworzyliśmy Pracownię Domek Przy Lesie. 
I tak, od tego momentu mój czas skurczył się do minimum, ale to wcale nie znaczy, że znikam stąd.
Będę tak często, jak się da :) Mogę uchylić Wam - Drodzy Czytelnicy, że w głowie wciąż kiełkują nowe pomysły, także w domu szykują się zmiany, których już nie mogę się doczekać.
Na pewno wszystkie pokażę, choć zapowiada się duuużo pracy i kolejna demolka :)))

A teraz nie będę już trzymać Was w niepewności:  
Niespodzianka dla Eli ellan-p@o2.pl

Do końca tygodnia czekam na adres wysyłki.
Proszę w tej sprawie o mail: domekprzylesie@gmail.com

Dziękuję Wszystkim za udział w rozdaniu.

I zapraszam jeszcze na garść inspiracji metalowego handmadu, które wyszedł niedawno z naszej pracowni.


 biała drabina w roli wieszaka 






stojak na kwiaty doniczkowe 





gazetnik retro w białej wersji kolorystycznej





A teraz czeka mnie skrobanie i szlifowanie schodów...ktoś musi :)))



Ściskam Was!





36 komentarzy :

  1. Metalowe handmade w białym kolorze bardzo mi się podobają, nadają wnętrz lekkości i subtelności :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że znalazłam swoje miejsce w sieci i sercach swoich czytelników.. Szkoda, że nie załapałam się na rozdanie. Pozdrawiam ! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero dwa lata? Gratuluję bloga i pracowni-każdy druciak zachwyca, szukam miejsca na coś do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z okazji 2 latek bloga !!! Oby jak najdłużej...u Ciebie moc inspiracji można znaleźć:) Twoje pomysły i prace są wprost rewelacyjne:)
    Pozdrawiam i ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haahah gazetnik rozkoszny - tak retro mam podobne :) są świetne!
    To takie nostalgiczne wspomnienia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Martuś, blogosfera dzięki Tobie wiele zyskała. Twoje druciaki można wychwalać po niebiosa. Piękne, proste, lekkie, modne i w odpowiedniej cenie.
    Twój blog to uczta dla oczu, działaj więc i dziel się tym z nami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Domku przy lesie zawsze czuję się bardzo miło, pełno pomysłów i inspiracji, Twój blog jest tak przyjazny jak pomysłowy :))! Cieszę się, że poznałyśmy się w tym wirtualnym świecie i bardzo gratuluje bloga i pracowni! Wychodzą stąd same cudeńka :D
    Ściskam
    Dominika
    Ps. Gratuluje też zwyciężczyni konkursu ;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulację dla zwycięscy i dla Ciebie, dwa lata to świetny wynik.

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne wszystko :) i taki... spokój u Ciebie...
    gazetnik i kosz jak dla mnie - wygrywają :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marta, ależ ja się ogromnie cieszę i ekscytuje razem z Wami. Życzę mnóstwo powodzenia w pracowni!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz zdolne ręce. Bezapelacyjnie. Życzę Ci długiej doby :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się cieszę z pracowni. Mam nadzieję, że brak czasu jest tylko chwilowy i będziesz nas dalej inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje Martuś i życzę Tobie jak najwięcej czasu na Twoje projekty, które są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla zwycięzców!
    Marta, Twój blog to miejsce pełne pasji, pięknych dzieł wychodzących z pod Waszej ręki, ciepły i przytulny dom. :) Bardzo lubie tu zaglądać, komentować, podziwiać. Tak trzymaj i czekam na więcej nowości. A nowe rzeczy są CUDNE - moje serce skradła biała drabina. Ściskam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  16. Super mieszkacie. Jest tak czysto, dużo przestrzeni a zarazem ciekawe, designerskie dodatki przyciągające wzrok. Gratuluję gustu, bo jest świetny ;) Uwielbiam te lampki na czarnym kablu!
    Pozdrawiam serdecznie
    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, tworzysz same cuda! Buziaki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję dwóch lat blogowania i życzę kolejnych- tak pięknych, tak twórczych i tak inspirujących!!!
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba nie muszę pisać jak bardzo mi się u Was podoba i jak bardzo trzymam kciuki za Waszą pracownię! Pozdrów Swoją drugą połówkę! Ściskam!M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i wszystkiego co najlepsze na następne lata:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoja pracownia to skarb. Dobrze, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak,czas pędzi jak szalony!
    Martuniu,gratuluję 2 blogo rocznicy!!!Super,że wciąż masz nowe pomysły,zapał i chęci do ich realizacji,do podejmowania nowych wyzwań-brawo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się, że tu jesteś :) Bardzo mnie (i innych pewnie też) inspirujesz swoim domkiem przy lesie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przegapiłam konkurs :( Gratuluję Eli wygranej :)
    Trzymam kciuki za pracownię, niech się prężnie rozwija :)
    P.S. Marta, co Ty tam kombinujesz z tymi schodami? Czyżby szykowało się malowanie na biało? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne druciaki! I stół jest śliczny :) Wszystkie dobrego w kolejnych realizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne metalowe rzeczy robicie :) Podoba mi się taka drabina na magazyny - tylko nie mam chyba gdzie jej postawić ;) Ładna kolekcja drewnianych domków - ja też się kilku dorobiłam, ale czekają na szlifowanie i małe przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie u Ciebie Marta! Twój biały gazetnik powoli robi się moją obsesją :) Odkąd w moim domu pojawił się metalowo-drewniany regał to zaczynam się rozglądać za metalowymi dodatkami

    OdpowiedzUsuń
  28. Same skarby w tej pracowni :-)
    Dziękuję za zabawę i gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Marto, uwielbiam Twoje kadry! :-) Ta biel, czerń, zieleń i naturalne drewno. Aż zazdroszczę :-) Myślę o Monsterze do mojej małej pracowni, ale boje się, że mnie przerośnie :-D A u Ciebie na tym cudnym czarnym stojaku wygląda po prostu prze-bosko :-)

    Pozdrawiam, Weronika

    OdpowiedzUsuń
  30. Martuś! Dziękuję Ci serdecznie za tak wielki i piękny gest pomocy! I za taki piękny konkurs i gratuluję zwyciężczyni :) I już piszę do Ciebie maila w sprawie aukcji :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna pracownia. Gratuluję dwóch latek!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie! A mam pytanie skąd masz tego cudnego kwiata? Poszukuję go w kwiaciarniach i nigdzie nie ma :-(

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam, czy moge sie dowiedziec skad ten cudny kalendarz?
    Pozdrawiam,
    Magfa

    OdpowiedzUsuń