wtorek, 2 sierpnia 2016

skrzynie ze starego drewna



Witajcie :)



Dziś mam dla Was dawkę pięknych wyrobów Firmy Regalia Manufaktura Polska.
Regalia to ręcznie wykonywane przedmioty ze starego drewna. Asortyment manufaktury jest szeroki, wykonują oni bowiem: stoły, regały, krzesła, ławy, półki, drabiny, ramy, skrzynie i wiele, wiele innych. 


Pamiętacie moją relację z Bloggers Photo Meeting 2, tam właśnie po raz pierwszy zobaczyłam produkty Regali. Skrzynie, świeczniki, podstawki i tace do serwowania - bardzo mnie zachwyciły :)


Dodatki te stworzyły niepowtarzalny klimat, który jeszcze spotęgowało łono natury dając naszej zapoznawczej kolacji niesamowitą ekscytację i magię. Dziękuję serdecznie Izie z Colores.de.mi.alma , Marcie Foto st(w)ory i Beacie z W wynajętym M za stworzenie tej uroczej scenerii. 

Drewniane, ręcznie robione skrzynie znalazły miejsce także w moim domu. Przyda się mała odmiana na korytarzu  - pomyślałam, choć pierwszy zamysł na ich wykorzystanie był inny. 
Przymiarki trwały trzy dni, biegałam z nimi przenosząc je z domowego biura, do łazienki, do sypialni i z powrotem, a gdy obudziłam się dziś rano wpadłam na pomysł! ...Korytarz wejściowy :)

Skrzynie w roli półek na letnie, obowiązkowe przyda się: kosz, kapelusz, apaszki, okulary i babskie takie-tam w końcu znalazło się na właściwym miejscu. 
Półki wpasowały się idealnie w kącik z lustrem na skórzanych paskach i wieszakiem - drabiną

Zobaczcie sami :)
















A już niebawem zapraszam Was na rozdanie z Regalią. 

Zaglądajcie będzie zabawa! :)



Ś.C.I.S.K.A.M


40 komentarzy :

  1. Przepięknie komponują się te skrzynie :)
    I widać, że są bardzo solidne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzynki - moja miłość... pięknie u Ciebie wyglądają!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, bardzo klimatyczne mebelki :) U Ciebie w holu pięknie się komponują. Tworzą niesamowity letni klimat :)
    Miłego wieczoru Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te skrzynie świetne są! Mnie oczywiście ciągnęłoby, jak zwykle, do malowania, ale to drewno jest piękne samo w sobie - czuję, że nie chwyciłabym za pędzel, by nie zakryć ich całego uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają świetnie:)Stare drewno ma to " coś ". Też zaplanowałam sobie regał ze skrzynek w tej mojej malusieńkiej pracowni:) Tylko ze zwykłych skrzynek jedynek . Część już wyczyściłam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, super, bardo lubię stare drewno :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta naturalność. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzynki są po prostu świetne- mają tyle zastosowań :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne drewniane skrzynie. :) Idealnie wpasowałaś je w korytarzu wejściowym. :) Świetnie komponują się z Twoim lustrem. Czekam na letnią zabawę z tą niesamowitą firmą w takim razie. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie po prostu!!! Te skrzynie prezentują się rewelacyjnie!
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kolor skrzyń :) Czekam na rozdanie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naturalne dodatki zawsze wyglądają pięknie w każdym domu. Skrzynie rewelacyjne, a te świeczniki są po prostu wisienką na torcie. Jestem bardzo ciekawa tego konkursu :-)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez uwielbiam wszelakie skrzynki, skrzynie, pudełka ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Marta Twoje skrzynki potwierdzają zasadę,że naturalne i proste jest najlepsze.!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pomysłowo je wykorzystalas. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wpasowały się świetnie do wiatrołapu, ale same skrzynki rzeczywiście można przestawiać jak tylko się koncepcja znudzi albo zmieni. Nie są ciężkie, dekoracyjnie pasują praktycznie do wszystkiego, więc tylko trzeba wygospodarować miejsce:) Super sprawa! Pozdrawiam serdecznie Ala

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne produkty! A skrzynki wpasowały się rzeczywiście idealnie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie rozwiązania !!! A skrzynki są moim faworytem:) U Ciebie prezentują się świetnie, zresztą jak wszystko co stworzysz:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam stare skrzynie więc z niecierpliwością będę czekała na rozdanie. Aranżacje cudne.Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta moda na skrzynie zdecydowani skradła moje serce, a te z Regalii są w dodatku pięknie wykonane (widziałam na żywo).Świetnie się u Was wpisały.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne rozwiązanie! Oryginalne i proste, a to lubię. :) Pozdrawiam serdecznie! kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Prosta, a jaka efektowna szafeczka ze skrzynek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie to wygląda :) Ładne te skrzyneczki takie stabilne i naturalne :) Jako "półka" do przedpokoju w sam raz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne te skrzynki! Wcale się nie dziwię,że pasowały ci do każdego pomieszczenia :)
    Zapraszam do mnie na Pomysł na balkon z tulipanowcem - Link Party
    Pozdrawiam
    Mako

    OdpowiedzUsuń
  25. Marta, będę niecierpliwie czekać na to rozdanie, bo skrzynki są urocze i takie praktyczne! Też by mi się przydały w przedpokoju, lub w kuchni na ścianie w charakterze półek :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie piękne, a do tego drewniane i naturalne, takie lubię najbardziej :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz ciekawe meble drabinę i skrzynki :).

    Ale wpasowałaś je idealnie i dają super efekt :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjne wykorzystanie ;) Skrzynie wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie i klimatycznie! Mnie najbardziej urzeka lustro. Już sobie takie znalazłam w pobliskim sklepie, jednak jest tak wykonane, że nie zawieszę na ścianie buuu (wynajmowane M). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podobają mi się półki ze skrzynek w przedpokoju, nawet z tych zwykłych skrzynek po jabłkach z drzazgami :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam wcześniej o tej firmie aczkolwiek nie zwróciłam na nią większej uwagi. Dopiero teraz, kiedy trafiłam na Twój blog i ujrzałam post na jej temat, postanowiłam dowiedzieć się więcej. Uwielbiam takie ręcznie wykonywane przedmioty. Świetny pomysł na półkę ze skrzynek. Oryginalna, jedyna w swoim rodzaju. Chętnie stanę się posiadaczką takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi się podobają te skrzynki - są takie dopieszczone :)
    Pomysł na złożenie ich i ułożenie w funkcjonalne szafki wydaje się znakomity!

    OdpowiedzUsuń
  33. Aj, jak to cudownie, wakacyjnie wygląda! Uroczy zakątek w takim lekkim, niezobowiązującym stylu. Schludnie, jasno, ślicznie! Fantastyczny efekt.
    A te plenerowe zdjęcia sprzętu Regalii - o rety, niesamowite cuda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie udekorowałaś swój korytarz. Bardzo stylowo i oryginalnie. Nigdy bym nie pomyślała, że skrzynki można wtykorzystać jako szafki. Brawo za pomysł z drabiną, która efektownie zastępuje zwykły, nudny wieszak :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Martusia pięknie jestem zachwycona ta aranżacją, buziaki Kami:)

    OdpowiedzUsuń
  36. O tak, drewniane skrzynki mą miłością już od dawna są! :)

    OdpowiedzUsuń