sobota, 27 sierpnia 2016

z piątku na sobotę

Kochani, jednym ze zwyczajów, jakie wyniosłam z rodzinnego domu to - sprzątnie         w piątek. To był rytuał, który angażował ręce do ścierania kurzy, odkurzania, zmywania podłóg i wszelakich zabiegów higienicznych naszego "M". 

Przeniosłam ten zwyczaj do własnego mieszkania, potem do domu przy lesie, ale na posprzątanie domku zaczynało brakować mi piątkowego popołudnia:(. 
I dlatego sprzątam w sobotę. Powiem Wam, że obecnie poświęcam dużo mniej czasu na te wszystkie porządkowe pitu pitu...przecież do pedantek (bynajmniej w tej kwestii) nie należę :))).



W zeszłą sobotę miałam okazję przy sprzątaniu użyć po raz pierwszy produktów serii Perfect House marki Barwa
Jest to zestaw kosmetyków dla domu składający się z 8 produktów, które uwodzą pięknym zapachem, estetycznym opakowaniem i doskonałą skutecznością. 

W zestawie tym znajdują się:

płyn do zmywania naczyń 


 płyn do mycia kuchni


płyn do mycia łazienki 


płyn do mycia szkła 


mleczko do mycia i pielęgnacji mebli 


mleczko do pielęgnacji podłóg 


oraz preparat do czyszczenia podłóg drewnianych i mleczko do pielęgnacji skór naturalnych.


Na pewno atutem zestawu Perfect House jest świeży, kwiatowy zapach - to kosmetyk dla domu, a nie chemiczny środek czystości. Piękna woń utrzymuje się bardzo długo.
Produkty te są bardzo wydajne, a na każdej eleganckiej butelce jest instrukcja wyjaśniająca sposób dawkowania i użycia produktu. 
Oczywiście - skuteczność. Wszelkie plamy i zacieki znikają z brudnych powierzchni. 

A po sprzątaniu chwila relaksu, bo marka Barwa stworzyła również krem, by zadbał o nasze dłonie. I dalszy scenariusz jest taki:
kawa się parzy, krem się wchłania za chwilę zacznę weekend:)

Śmiało mogę polecić ten zestaw każdej Pani Domu. 
Jeśli nie znajdziecie tej serii w pobliskim sklepie to jest możliwość ich zakupu w sklepie internetowym marki Barwa. 



Życzę Wam Kochani wspaniałego weekendu.

Do następnego!

Ś.C.I.S.K.A.M


 






24 komentarze :

  1. Dzięki za info. Nie miałam ale wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. wypróbowałam dwa- do łazienki i do skóry, oba świetnie pachną, choć ten do skóry jakoś nie całkiem dał rady, ale wypróbuję go jeszcze nie raz, bo coś z nim muszę zrobić;0
    Za to ten d łazienki jest rewelacyjny i świetnie sie sprawdza przy muciu kabiny prysznicowej i wanny
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyk dla domu, a nie chemiczny środek czystości? To i to chemia. Zapach choćby nie wiem jaki jest wytworem chemii. Skuteczność to związki powierzchniowo czynne, a więc chemia. Reszta to marketing.

    OdpowiedzUsuń
  4. Środków czystości z Barwy nie testowałam, ale za to uwielbiam ich kremy do rąk. Szczególnie mogę polecić "bawełniany krem do rąk z proteinami jedwabiu". Dla moich dłoni - rewelacyjny!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Serię znam, ale z przyjemnością przeczytałem post i świetne ujęcia zdjęć
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy to jest seria produktów czystości ekologicznych? czy ich głównym atutem jest po prostu miły zapach? Pytam ponieważ planuję przerzucić się na coś bardziej ekologicznego niż zwykłe środki kupowane w marketach..

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo dobrego słyszałam o tych środkach. Muszę w końcu sama przetestować. A tym bardziej, że jak mówisz, ładnie pachną, a ja uwielbiam pachnący dom

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę nie znam ich, a wygląda to zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowanie i zapach z pewnością na plus. Jeśli o skuteczność chodzi, to drugi raz nie kupię:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na razie używam tanich angielskich produktów z funciaka. Przetestowałam kilka i tańsze i droższe. Czas pracy taki sam, wydajność starcza na długi czas - dodam, że ten sam płyn do mycia naczyń w Pl ledwo się pieni ;/ Proponowanych przez Ciebie produktów jestem bardzo ciekawa ze względu na zapach :) To miłe sprzątać w przyjemnych aromatach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujące!!!!
    Uściski weekendowe kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę jaki pomysłowy wynalazek...Chyba się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie zaciekawiły twoje propozycję, wydają się kuszące i warte wypróbowania.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki sprytny komplecik do pielęgnacji domu, jestem ciekawa i zapachu i ich skuteczności.
    Zaraz zerknę sobie w ofertę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam od czasu, gdy nawiązałam współpracę z Barwą, czyli już kilka ładnych miesięcy... Bardzo fajne, ekonomiczne i dobre środki, a do tego w świetnych opakowaniach. Czego chcieć więcej? ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze mi się marzy aby posprzątać w piątek i .... tylko na marzeniach się kończy. Sobota to dzień na sprzątanie domu, tak jak i u Ciebie Marta.... i to dodam, że caaała sobota... :( Produkty które zaprezentowąłaś, bardzo mnie zaciekawiły, a że lubię jak dom ładnie pachnie, jestem bardzo skora do zakupu takiego "pakietu". :) Mam nadzieję, że weekend Ci się udał a dom pięknie pachnie. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ich opakowanie :) a Twoje zdjęcia - szczególnie płyty - zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać że dobrze się sprawują i domyślam się że są wydajne. Mają też ładne opakowanie.
    Też planuję zawsze porządki ok. piątku, ale różnie to bywa :))
    Miłego nowego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za przybliżenie produktów tej marki!
    Ja lubię jak mieszkanko jest wysprzątane i pachnące :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama jeden preparat używam - bardzo go lubię - chyba dlatego że pachnie ja męskie perfumy ;) Pewnie dlatego lubię myć nim kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie widziałam nigdy w sklepie ale mnie zachęciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  22. I ich fajny zapach ;) Naprawdę lubię ich produkty i ten butelkowy dizajn :)

    OdpowiedzUsuń