niedziela, 4 września 2016

wiszące osłonki - D.I.Y


Witajcie Drodzy Czytelnicy :)

Niedzielne popołudnie to dobry czas na relaks i wytchnienie. Tym bardziej, że malowanie zakończone, pobojowisko posprzątane i ściany białe. Natłok obowiązków spowodował także koniec wakacji. Po dwóch dniach w pracy zapomniałam, że były, a dzisiejsze popołudnie spędziłam przy skórzanych paskach, doniczka, jucie, czyli majsterkując. 


Majsterkowanie bardzo mnie odpręża, a efekt cieszy i poprawia nastrój :) 
W mojej kuchni (po zmianach) wciąż brakuje kilka drobiazgów i choć lubię proste, piękne kuchenne detale skandynawskich  marek, to nie może w niej zabraknąć pomysłów diy, które tworzą wnętrze moim - indywidualnym.  


Dlatego zapraszam na pomysł: 
Jak zrobić wiszące doniczki?

Potrzebujemy: 
osłonki pcv/ osłonki gliniane/  drewniane/ słomiane
sznurek z juty/ niepotrzebny pasek
rozkręcane nity
drewniane kule
wiertarka
nożyczki
flamaster



I działamy.

Na doniczkach oznaczamy miejsca wiercenia dziurek.


Robimy dziurki w paskach i za pomocą skręcanych nitów mocujemy je do doniczek.








Inna wersja - ze sznurkiem jutowym i drewnianymi kulami. 





I co sądzicie o takich "kwiatowych wisielcach"?



Udanego tygodnia!

Ślę pozdrowienia :)










45 komentarzy :

  1. Bardzo fajne pomysły - niedzielne pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! I jak ładnie się prezentują.
    Pięknego nowego tygodnia i uściski ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne a najlepsze jest to ,że takie proste do wykonania. Zastanawiam się tylko czy nie przechylają się, czy nie trzeba zrobić tych dziurek i mocowań z trzech stron? Jak to w praktyce wygląda? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastosowanie paska - świetny pomysł. Pasowałby mi do drewnianych, ratanowych i metalowych osłonek doniczek. Fajny inspiracja.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. No cudne :-) Żywe kwiatki chyba też można by było tam wcisnąc :-) Albo sukulenty, sedum burito :-))

    Pozdrawiam,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super patenty! W dodatku dodatek mojego ulubionego recyklingu! Na pewno się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wersja ze sznurkiem i drewnianymi kulami najbardziej przypadła mi do gustu.Jak widzę na czymś drewniane koraliki to szaleję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...i kto tutaj potrafi się relaksować:)? ja wczoraj przesadzałam wrzosy... pomysł na doniczki doskonały i wart podpatrzenia...
    Pozdrawiam Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, ta z koralikami bardziej mi się podoba, a wieszaki jakie fajne.
    Ściskam Martusiu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wykorzystane popołudnie:) Bardzo efektownie wyglądają Twoje wiszące doniczki. Dobrą robotę robią też wieszaki, są cudne:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sznurek i drewniane kule rządzą! Ciekawe jak wygląda większy fragment kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatowe wisielce są fantastyczne!. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!, u Ciebie zawsze mnożą się dobre pomysły :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Co tu dużo mówić, no piękne i bardzo pomysłowe!
    Buziaki-D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Marta... rewelacja :) Jak i wszystkie pozostałe Twoje pomysły <3
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt bardzo ciekawy i dekoracyjny. Fajne te fikuśne koziołki na których wiszą. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie się prezentują,w dodatku na tych wieszakach :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mowę mi odjęło!!! Oczami wyobraźni widzę, jak wiszą na mojej ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł i wykonanie jak zwykle - mistrzowskie! :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba twoja wersja wisielców :) Takie bardzo w stylu scandi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa propozycja! Wybieram opcje ze skórzanymi paskami, bo też ostatnio udało mi się coś z nich zmajstrować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy pomysł. Na białej ścianie pięknie się prezentują takie kwietniki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super patent !!! Bardzo mi się podoba pomysł i sposób wykonania. Na ścianie fajnie się prezentują :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam ja mam pytanie z innej beczki, chciałam zapytać o tą srebrna rolete, żaluzja. Szukam rozwiązania a nie wiem czy to to o czym ja myślę �� pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki Tobie dowiedziałam się, że są rozkręcane nity! Przyda mi się ta wiedza, dzięki! A doniczki super pomysł! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  26. Marta, są świetne! Bardzo dekoracyjne, na czasie i faktycznie dodają wnętrzu indywidualizmu. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się :)
    Fajny pomysł na ożywienie ściany :)
    Na poczatku myślałam że będziesz wieszać kaktusa i się przeraziłam ale jak okazało się że to zwykłe kwiatki to odetchnęłam i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny pomysł. Niekonwencjonalny sposób na zagospodarowanie pustej ściany. Super.

    OdpowiedzUsuń
  29. Extra :) U Ciebie zawsze znajdę fajne pomysły na to co powiesić na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny pomysł! Wisielsce przentują się świetnie. Po raz kolejny okazało się, że siła tkwi w prostocie. Piękny, prosty i oryginalny pomysł na niezwykłą ozdobę!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. Te wiszące doniczki wyglądają rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł, najbardziej podoba mi się wersja ze sznurkiem i kulkami. Mega to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  33. Super - i kwietniki i wieszaki! Na te ze sznurkiem i kulami chętnie bym się skusiła. A relaks przy majsterkowaniu to najfajniejszy relaks :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne, efektowne i proste do zrobienia - bajka!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wisielce kwiatowe super Martuś :) Właśnie ostatnio szukam miejsca w domu, gdzie by jakiś kwiatowy wisielec mógł zawisnąć ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale cudo! Niby taki prosty pomysł, a wygląda nieziemsko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczerze podziwiam, nie wpadłabym na takie świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  38. A ja głupia rwę włosy z głowy, że z ikei wycofali pewną serię doniczek do wieszania :D

    OdpowiedzUsuń