poniedziałek, 16 stycznia 2017

przygoda z MM




Dziś poświęcę kilka chwil na wspomnienia. Lubię wracać do miłych i niesamowitych przeżyć.
Ta historia wydarzyła się na początku mojej blogowej drogi, a więc nie na leży do teraźniejszych.
Domek przy lesie istniał dopiero 6 miesięcy, a ja dostałam maila z redakcji Moje Mieszkanie z propozycją sesji zdjęciowej do rubryki Kobieta z Pasją. 



To było dla mnie ogromne zaskoczenie i wyróżnienie zarazem, byłam cała w skowronkach. 
Nie wahałam się odpowiedzi i podjęłam szybką decyzję....oczywiście, że się zgadzam. 
Ustalenie obopólnie dogodnego terminu nie było łatwą sprawą. Gdyż sesja wymagała naszej obecności przez cały dzień, a przecież  do południa pracujemy. 
Nie pozostało nic innego, jak poczekać na realizację od października do lutego, wówczas to mieliśmy urlop na ferie. 
Był mroźny, słoneczny dzień gdy przed dziewiątą rano stawili się u nas - pani stylistka i pan fotograf. 



Nie wyobrażałam sobie ile do takiej sesji potrzeba sprzętu, przewodów, lamp itp. 
Potem ustawienia i tysiące pstryków i fleszy. To był pracowity dzień, który dla nas okazał się piękną przygodą. 
A teraz nie pozostaje mi już nic innego, jak zaprosić Was do lektury. Na pewno poznacie nas bliżej, choć od tamtego wydarzenia minie w lutym dwa lata. 



Ślę uściski!

 

27 komentarzy :

  1. Nie wiedziałam, ale czad. Masz piękny dom, w sam raz do pokazywania w prasie. Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się taka sesja :) świetna zabawa i praca pewnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na jakąś wzmiankę na blogu już od piątku, fajnie widzieć znajome wnętrza w gazecie i poznałam od razu że te zdjęcia musiały być zrobione dużo wcześniej.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest bardzo miłe. Radosc w sercu gdy ktoś doceni twoją pasję. Miło widzieć was w magazynie. Gratuluję. Miłego dnia Marta. Cieszą mnie twoje radosci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Martusiu gratulacje (: Muszę kupić ten numer (: Mogliby teraz pojechać zrobić zdjęcia jak jest po zmianach (: Uśmiałam się też, że mój kozioł pełni rolę podstawy pod laptop pana fotografa (: buź isz

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapewne była to niesamowita przygoda i wyróżnienie. Obserwując Twoje poczynania domowe, sesja była świetnym zwieńczeniem Twojej pracy. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz gratulacje :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje wielkie gratulacje :)) Masz piękny dom, nic dziwnego, że pojawił się on na łamach MM.
    Koniecznie muszę zakupić gazetę.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I musiał pojawić się w MM. Przecież u Ciebie jest pięknie :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje wyróżnienia! Fajna przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To musiała być dopiero przygoda!! :) Fajnie tak później zobaczyć się w gazecie no i swoje mieszkanko tez :)
    Super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo! Domek zmienił się od tamtej pory bardzo, ale to wciąż Twój styl- konsekwentny od samego początku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sesja :) Super.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam! PIĘKNIE! Gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam i oglądałam, a teraz biegnę z gratulacjami:) Brawo i cieszę się Twoim szczęściem, bo to wielkie wyróżnienie:)
    Buziaki
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  16. W weekend czytałam i podziwiałam:) Gratuluję, Marta!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Publikacja w MM jest wielką sprawą i wyróżnieniem. Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobietą z pasją jesteś niezaprzeczalnie no i wnętrze waszego domu jest wspaniałe więc nic dziwnego,że dostałaś taką propozycję :) Takie zdarzenia zapadają w pamięci na stałe jako miłe przeżycie :)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Taka lampa to jest to o czym marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje,super sprawa zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję kobietko z pasją, zasłużone brawa i ukłony ode mnie, brawo Ty!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie wyróżnienie i to już po 6 miesiącach - gratuluje :) ale co się dziwić, pięknie tu :)
    Pozdrawiam
    http://genypoojcu.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń