niedziela, 8 stycznia 2017

wieszak - nowy projekt i kolory



Początek roku rozpoczął się spokojnie, odrobina relaksu zrobiła dobrze nam wszystkim. 
Taki reset jest potrzebny...prawda?
Spowalnia czas, spędzone wspólne chwile dają radość i zapomnienie od zabieganej codzienności.
W pracowni zapanował porządek, dzięki temu odnalazło się kilka gadżetów wykorzystywanych w pracy nad niektórymi projektami. 
Odkurzyłam zeszyt z rysunkami, sięgnęłam po niego i z niedowierzaniem przypomniałam sobie o tylu projektach, na które dotychczas albo nie było czasu, albo natchnienia. 
Kilka wolnych dni bez komputera i internetu spowodował, że zaczęłam myśleć o ich realizacji. Chciałam by w naszej pracowni i sklepiku pojawiły się nowe realizacje na Nowy Rok. 


Oprócz tego...domowa odmiana. Z nowym rokiem nowe kolory.
Nie, nie zrezygnowałam z bieli :), to kolor, który jest tłem dla mojej wyobraźni. 


Sięgnęłam po kolorowe dodatki, które pięknie kontrastują swoją ferią barw na tle białych podłóg i ścian. Stopniowo pokażę Wam te wszystkie barwne zmiany, a właściwie zacznę już dziś - od korytarza, na którym pojawił się metalowo-drewniany wieszak(nowy projekt).


Myślą przewodnią jego powstania było pomieszczenie naszych okryć wierzchnich. 
Pewnie sami przerabiacie ten dylemat, gdy sięgając po jedną kurtkę z szafy zapominamy schować płaszcza :), który potem wisi bezwładnie na wieszaku i czeka na swoją kolej...u nas niestety tak jest.
Dlatego wieszak musi pomieścić co najmniej 5 kurtek, pewnie i jakaś bluza również się na nim znajdzie, a przecież miejsca wole dla gości także by się przydały. 


Stąd  pomysł na wieszak wiszący, o metalowej, czarnej konstrukcji i rozmiarach 120 x 40 cm, który  idealnie wpasował się na ścianę. Przestronny, albowiem mieści w dość dużych odległościach od siebie 10 zaczepów. Są to drewniane kule, które przemalowałam na różne kolory. 


Niebawem wieszak ten będzie dostępny w naszym blogowym sklepiku.
A możliwości gabarytowe i kolorystyczne oczywiście można będzie dostosować do Waszych potrzeb.



Tymczasem już dziś zapraszam Was na kolejne wpisy i zaglądajcie, bo szykuję niespodziankę



Ślę uściski









28 komentarzy :

  1. ... ten wieszak jest genialny ... prosty, funkcjonalny z kolorowym efektem wow, bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski wieszak. Wiele się na nim uwiesi:)
    uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieszak, jego forma, kolory, jest rewelacyjny! Fajne są takie kolorowe akcenty na tle bieli, dodają wnętrzu nowej energii. Już nie mogę się doczekać kolejnych kolorowych odsłon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama nie wiem czemu, ale jak patrzę na ten wieszak, to buzia mi od tych kolorów uśmiecha się szerzej ... tak na początek roku i wejścia przez wasz próg :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli brak miejsca w poziomie, to trzeba rozmieścić wieszaki w pionie! Super ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba to jest tak, że w takie dni bez słońca, kiedy szybko robi się ciemno, potrzebujemy koloru. Ten wieszak to jak tęcza w Twoim przedpokoju :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałoby mi się trochę tych kolorów :D u mnie tylko biel, czerń i szarość.... :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity, piękny,żałuję, że się u mnie taki nie pomieści:)Cieszę się, na nowości i czekam na częste wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wieszak wymyśliłaś i jaki praktyczny :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Urządzam właśnie mieszkanie... oj kusisz... :D :D Piękny! JA też biały uważam za świetne tło dla kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny wieszak, ale skrzyneczki też przecudne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo i taki domek przy lesie to mi się podoba. Cudownie i kolorowo z dodatkiem drewna a wieszaczek mistrzostwo świata 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jak zawsze, nie mogło byc inaczej. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wieszak cud, miód :) Prosty i śliczny. Pozdrawiam i życzę dalszych kreatywnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy ten wieszak, prosty z kolorem i dobrze wygląda w całym tym Twoim kąciku :) U mnie niestety brak ściany na takie cudeńko :)
    Ja również na przedpokoju mam skrzynię od Regalii, tyle, że ja tam trzymam czapki i szaliki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądam dziś na szybko gazetę i nagle w oko wpadła mi lampka - gdzieś ją już widziałam. Cofnęłam się kilka kartek, przeglądam na spokojnie, a tam Ty w najlepsze siedzisz na kanapie ;) Serdeczne gratulacje sesji w MM :)

      Usuń
  16. Kapitalny jest ten wieszak! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna inspirowana Ballem produkcja! W ogóle nie wiem, jak Ty to robisz, że z nowymi produtkami trafiasz na moje fazy zmian. Od 2 tyg myślę, co zrobić z naszym przedpokojem i jali woeszak na kurtki zorganizować... 😉 Buziaki! K

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny, w skandynawskim stylu :) Idealnie pasuje do Twojego przedpokoju. Bardzo dobrze komponuje się z naturalnym drewnem skrzynek. Trochę kolorów o tej porze jest wręcz pożądane :))
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wieszak dla miłośników koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  20. boski. baaardzo mi się podoba. jesteś genialna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wracam po przerwie, a tu taka miła niespodzianka. Kolory w Domku przy lesie...:D Nie to, żeby Twoje monochromatyczne DiY mnie nie zachwycały, ale jak wiesz jestem kolorowym fanatykiem, wyznawcą barw, radykałem pasteli :D W każdym razie wieszak jest CUDNY i cieszę się, że będzie w sklepiku ;)
    Ściskam

    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  22. Martuś, serdecznie gratuluję sesji w MM :) Pieknie wyszliście na zdjęciach :) Życzę niekończącej się weny twórczej i wielu,wielu kreatywnych projektów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Martuś wieszak rewelacja!! Przydałby mi się taki na moje liczne chusty ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wieszak kapitalny!
    Dla dzieciaków i dorosłych - prosty ale wesoły!
    EXTRA!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wieszak cudny!I te kolorki, bosko!:-)

    OdpowiedzUsuń