środa, 15 lutego 2017

półka pojedzie do...



Kochani :)

Wpadam tutaj by napisać kilka słów i należałoby najpierw zacząć od usprawiedliwienia swojej nieobecności. Ścigam się z czasem, ale to żmudne osiągnięcie i wciąż go brak....szkoda - i nie szkoda, bo przecież w życiu są rzeczy ważne i ważniejsze. 
Cały ten codzienny kierat jest dla mnie na pierwszym miejscu, a na pisanie posta zabieram się po kilka razy i najczęściej wtedy już jest po północy i co? ... zasypiam. 
Gotowe zdjęcia czekają na swój moment, ale kiedy on nadejdzie... sama nie wiem. 
Jestem niby zorganizowana, im mniej mam wolnych chwil, tym bardziej wszytko ogarniam, ale gdy nadchodzi wieczór - padam. I tak mija dzień, za dniem. Cieszę się, bo w tym mętliku obowiązków zawsze wygospodaruję chwile, by zajrzeć do Was i odprężyć się przeglądając piękne fotografie oraz ciekawe aranżacje. Nie będę już Was zanudzić moim chaosem codzienności, wiem, że czekacie na wyniki. 
Losowanie odbyło się metodą na dwie łapki :) - tak, ją nazwała moja Julka. 
Obie włożyłyśmy po jednej dłoni i ciągnęłyśmy losy tak długo, aż razem złapałyśmy ten sam i giveaway zostało dziś rano rozstrzygnięte.

Ta dam oto szczęściara: 




Gratuluję! 

I do soboty czekam na maila.  

A niedługo giveaway na instagramie - zaglądajcie.



Ściskam



13 komentarzy :

  1. fajna ta półeczka. gratulacje zwyciężczyni losowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje dla zwyciężczyni :) Piękny prezent na Walentynki :))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!! Szczęściara :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Różnie to i u mnie wygląda z czasem.
    Teraz nastąpiła jakaś ogólna niemoc :-(
    Gratuluję wygranej :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie! Nie wierzę! Naprawdę? :D To ja? Ależ...! <3 Jenysie, ale się ucieszyłam! Dzięki, dzięki, dzięki! :D Szczęśliwe łapki dwie kochane! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni. Piękna półka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje-kurcze przegapiłam konkurs:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tymi nóżkami narożnik wygląda rewelacyjnie! :)
    Jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń