sobota, 8 kwietnia 2017

wielkanocne d.i.y.

Witajcie Kochani! 

Mam dziś dla Was propozycję :) 
Oderwijcie się od mycia okien, trzepania dywanów oraz wszystkich innych przedświątecznych porządków i spędźcie chwile ze mną, tutaj.


Nie mam zwyczaju, by w każdym roku kupować nowe, świąteczne dekoracje, a więc bazuję na tym, co już mam i staram się stworzyć wg własnego pomysłu coś subtelnego i pasującego do stylu naszego domku. 




Zapraszam po pomysł na proste i efektowne dekoracje z jajem...


Przydadzą się gałązki brzony, transparentne, otwierane bombki, piórka, mech, trawka i co tam Wam jeszcze przyjdzie do głowy. 



Instrukcji tu zamieszczać nie muszę, bo
wszystko to bajecznie proste :).





P.S. Inne pomysły na świąteczne dekoracje 
znajdziecie tutaj, tutaj i tutaj 



Spokojnych, rodzinnych 
i słonecznych Świąt 
już Wam życzę!


Ś.C.I.S.K.A.M


19 komentarzy :

  1. Jaki świetny pomysł z tymi wiszącymi jajeczkami w przezroczystych kulkach. Rewleacja Kochana.
    Pozdrawiam cieplusienko :)
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie u Ciebie, dekoracje wprowadzają klimat świąt :)
    Ps. piórka bardzo ładne!
    Martusiu ja również życzę spokojnych i rodzinnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszło. Życzę zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Marta :) Ja też ja Ty nie kupuję co roku nowych dekoracji, bo nie ma to sensu. Twoja propozycjaa bardzo mi się podoba. Jest z pomysłem, twórcza i subtelna.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tobie rówież życzę wspaniałych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy !

      Usuń
  5. Śliczne dekoracje. Delikatne i Twoim stylu. Radosnych Świąt życzę Tobie i Twojej rodzinie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oderwałam się ;) i tak jak Ty zabrałam się za dekoracje, też nie kupuję co roku, tym bardziej, że nowe same mogą się wykluć ;) Twoje dekoracje pięknie wpasowały się w mieszkanie, od stołu nie mogę się oderwać. CUDNY kącik jadalny, szczególnie w tej wielkanocnej odsłonie :))

    Radosnych Świąt!
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez satarm się wykorzystywać te dekoracje z poprzednich lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O patrz, akurat mam takie plastikowe 'bombki' - może znajdę jeszcze chwilę by zrobic coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wazon. Gdzie został zakupiony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To marka Normann Copenhagen wazon Nyhavn, dostępny w wielu sklepach internetowych.

      Usuń
  10. Proste i piękne dekoracje - jak zwykle u Ciebie :) Uwielbiam Twoje klimaty.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego na Święta!
    Elli

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dekoracje :)
    Radosnych Świąt Wielkiej Nocy, smacznego Jaja oraz mokrego Dyngusa życzy Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkanocne uściski. Odpocznijcie i cieszcie się sobą!

    OdpowiedzUsuń
  13. Radosnych Świąt! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Radosnego Świętowania!
    Dekoracje idealnie wpasowały się do Waszego domku!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Radosnych i spokojnych Świąt!
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko jest bardzo fajne, ale dla mnie absolutnym hitem jest ten trawiasty zajączek. Szkoda, że nie trafiłam na ten wpis przed świętami bo coś czuję, że naustawiałabym w mieszkaniu całe stado takich zielonych zwierzaczków ;)
    Pozdrawiam ze strony rabatdladomu.com.pl

    OdpowiedzUsuń