czwartek, 13 lipca 2017

galeria - pomysł na ścianę


Przyszła pora, by odkurzyć to miejsce i wrócić do blogosfery. Nie będę pisać, dlaczego zrobiłam sobie przerwę, bo kto czytał ostatni post, ten zapewne wie.

Jak to w naszym domu, ciągle coś się zmienia, coś znika, by zwolnić kąt na coś nowego. 
Tworzę i kreuję domową przestrzeń, by dopasować ją do naszego stylu życia i upodobań.



Tym razem będzie o zagospodarowaniu ściany, która dotąd była pusta. 
Powstała na niej galeria, która jest kontynuacją galerii znajdującej się na korytarzu u góry (niebawem napiszę i o niej).

Galerię tworzą plakaty, kolorystycznie dobrane do letniego wystroju. Podobnie, jak w zeszłym sezonie postawiłam do odcień pudrowego różu i butelkowej zieleni - przemyciłam te barwy głównie w tekstyliach. 



Oczywiście nie byłabym sobą, by nie umieścić na ścianie (oprócz plakatów) także swojego pomysłu :). Taki pierwiastek indywidualności dający niepowtarzalność zawsze jest miły dla oka. 
Nie należę od tych uzdolnionych plastycznie, więc wykorzystałam serwetki IKEA - BEHAGA, kolorystycznie idealnie pasują do naszych letnich kolorów, a dodatkowym atutem jest ich wzór - rozmytych zielono-różowych, nieregularnych plam.


Stąd pomysł na małe zrób to sam. 


Potrzebujemy: 
  • serwetki 
  • nożyczki i klej do papieru
  • żelazko
  • ramki ścienne
1. Serwetki pracujemy, by zlikwidować zagniecenia.
2. Wycinamy format pasujący do ramy i przyklejamy go do kartki, by plakat był sztywniejszy i ładniej układał się w ramie - 
ja zrobiłam w ten sposób.



Można jednak pokombinować i stworzyć coś bardziej wyrafinowanego :), otóż:
oddzielany spodnią stronę serwetki, wycinamy różne figury i układamy, tak by częściowo na siebie zachodziły (tworzą się fajne prześwity) - polecam, spróbujcie. 







Do stworzenia tej galerii wykorzystałam ramy ścienne MOSSEBO IKEA, dostępne w różnych wymiarach, a plakaty to dawne zasoby, które dopiero zobaczyły światło dzienne. 

Koniec instruktażu, zapraszam do "galerii" 









Przebrnęliście? 
A komu spodobał się pomysł? 




P.o.z.d.r.a.w.i.a.m.




 









26 komentarzy :

  1. Galeria wygląda świetnie :). Pomysł na serwetki w ramkach super. Idę przejrzeć moje zbiory, może sama coś stworzę :). Przesyłam słoneczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł naprawdę uroczy. Galeria imponująca.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powstała naprawdę ciekawa galeria.
    Ja tez zaopatrzyłam się niedawno w dodatkowe ikeowskie ramki do zdjęć, chociaż z przeznaczeniem póki co na wakacyjne wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Zawsze można się zatrzymać, popatrzeć na obrazki i się zrelaksować. Super pomysł z tą serwetką. :))
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe galerie są zawsze miłe dla oka. Milo tutaj zajrzeć po dłuższej przerwie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie to sobie wymysliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Galeria zachwyca. Uwielbiam tą biel u Was:)
    Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale się prezentuje. Idealnie wszystko pasuje.Pomysł z serwetkami świetny. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Ramki naturalne i delikatne kolory- wszystko to sprawia, że z przyjemnością chodziłabym po schodach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się to, Że wszystkie ramy kolorystycznie są takie same chociaż mają różne rozmiary. Wszystko wygląda spójnie, elegancko. Bardzo ładnie wyszło i z pomysłem :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna galeria, świetny pomysł z serwetkami. Ramki z tej samej serii scalają galerię w jedną całość. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, kto by pomyślał, że kawałek serwetki na ścianie może tak dobrze wyglądać! :D A cała galeria imponująca, podoba mi się, że wszystkie ramki są takie same, dzięki temu nieregularne ułożenie i różne wielkości nie dają wrażenia chaosu. Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Marta :)
    Zaaranżowałaś piękną inspirującą i artystyczną galerię. Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyszło. Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O prasowaniu papierowych serwetek to jeszcze nie słyszałam :) Bardzo podoba mi się połączenie różu i zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super galeria. Nie zdawałam sobie sprawy, że butelkowa zieleń tak świetnie współgra z brudnym różem. Chciałam trochę różu przemycić do sypialni, bo mam za dużo pierwiastka męskiego w domu ;) I z obecnym tam granatem też będzie dobrze wyglądała, ale na kolejny sezon zgapiam od Ciebie zieleń :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna galeria, super zestawienie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Puste ściany to ściany wiecznie śpiące. Świetna ożywcza galeria :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ha mnie się bardzo podoba! :)
    Cała galeria - lubię takie. Szkoda że ja nie mogę sobie na takie w przedpokoju pozwolić bo pewnie podobane by już wisiały.
    Zaskoczył mnie pomysł z serwetką - JEST ŚWIETNY! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna galeria! I pomysł z serwetki. .bomba. zastanawiam się nad stworzeniem czegoś podobnego u siebie na scianie przy schodach..bardzo podoba mi się lekkość drewnianych ramek i chętnie użyłam takie u siebie ale w przedpokoju z którego wychodzą schody na górę mam już galerie zdjęć rodzinnych w czarnych ramkach. Jak sądzisz drewniane ramki nie będą się gryzly z tymi czarnymi? Schody mam dębowe z białą balustrada i ściany w złamane bieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie. Zestawienie czerni i drewna bardzo do siebie pasuje, a na jasnej ścianie fajnie się będą eksponowały
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję za poradę :) zabieram się do projektowania ściany! Pozdrawiam :)

      Usuń