poniedziałek, 24 lipca 2017

nowy projekt/ konsola


Realizacja kolejnego projektu za nami. 
To było nasze pierwsze takie przedsięwzięcie, z pracowni wyjechała czarna konsola. 



Mebel, który kojarzy się z luksusem oraz stylem klasycznym. Taki rodzaj małej toaletki może stanowić użyteczną dekorację zarówno w sypialni, w salonie, jak i w przedpokoju. Wszystko zależy od aranżacji pomieszczeń i tego, jaki styl dominuje w danym wnętrzu.




Na pewno konsole występują w wersji glamour, vintage czy retro. Nasza konsola pasuje raczej do wnętrz loftowych, industrialnych gdyż jest nowoczesna.
Robiliśmy ją na zamówienie pod wymiary klientki, jej nowym miejscem stał się hol/ przedpokój w Irlandii. 
Ja zaś, by ją Wam zaprezentować odstawiłam stół i wykorzystując białe tło wolnej ściany zrobiłam kilka fotek. 











Konsola wykonana jest z metalowego, kwadratowego profilu, półki to docięte pod wymiar blaty ze sklejki przymocowywane od spodu do profilu. 




Myślę, że ten nowoczesny design konsoli świetnie będzie pasował do wielu aranżacji. Nie tylko ją urozmaici, ale także sprawdzi się, jako praktyczny stolik, czy regał. 
Konsola niebawem będzie dostępna w sklepiku.



P.O.Z.D.R.A.W.I.A.M

 

27 komentarzy :

  1. Jest naprawdę piękna! Można stworzyć z nią tyle różnych aranżacji. Tu fajnie wygląda w roli kwietnika:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowa w swojej prostocie. Piękny minimalizm. Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny. Ja bym ją wykorzystala jako stolik pomocnik😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, bardzo lubię takie meble i ten kolor!!!! W czarnym kolorze super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa. Można z nią wiele zrobić. Zdjęcia super, jak z katalogu. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, prosta, idealna. Brawo Martuś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosta forma, a efekt wow. Świetna :). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny uniwersalny mebel :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się w niej ta prostota, minimalizm... świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda :) Prosta i wąska :) to lubię :) A na dodatek ma taką uniwersalną formę, że można ją naprawdę wpasować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutnie w moim stylu. Kocham takie proste formy. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDNA!
    (Capslock zamierzony :D)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie ideał! W przedpokoju na pewno będę taką miała ")

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie proste rozwiązania - konsola bardzo przypadła mi do gustu.
    Oczywiście słyszę od razu głos mojego ukochanego - Ciekawe gdzie byś ją postawiła - ale co tam powzdychać zawsze można.

    OdpowiedzUsuń
  15. Konsola jest super ! Można ją wykorzystać aranżacyjnie na wiele różnych sposobów i w różnych pomieszczeniach. Mnie się bardzo podoba !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę milion różnych możliwości na ten mebel. Świetnie wygląda z zielenią, kwiatami. Choć nie w moim stylu to widziałabym dla niego kilka różnych miejsc. Rewelacyjnie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam.
    Chciałabym zapytać o tę drewnianą rękę pod kloszem. Gdzie coś takiego można kupić? Ewentualnie pod jakim hasłem szukać?
    Moja córcia rysuje, ale ciągle się martwi, że dłoń jest nie taka jak trzeba. Może taki ruchomy model by jej pomógł?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam na allegro. Proszę wpisać drewniana dłoń lub dłoń Matejki.

      :)

      Usuń
  18. Moja konsola w stylu vintage, ale rozumiem Twoją, która swoje miejsce znajdzie np. w lofcie :) Super :)
    Dawno mnie nie było, dlatego ciepło pozdrawiam w te upalne dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lekka czarna i czarująca, pewnie będzie miała wielkie powodzenie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałam zapytać gdzie mogę kupić taką czarną miseczkę na stelażu? Szukam jej od dłuższego czasu i bez rezultatu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę wpisać w wyszukiwarkę markę by Lassen na pewno Pani znajdzie :)

      Usuń